Nog 10 dagen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Esther Salemink - WaarBenJij.nu Nog 10 dagen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Esther Salemink - WaarBenJij.nu

Nog 10 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Esther

29 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Eindelijk is het dan zover, nog 10 dagen en dan gaat mijn reis naar Suriname beginnen! De dagen zijn nu al op twee handen te tellen, het gaat veel sneller dan ik dacht. Ik weet nog goed dat mijn aftelkalender begon 60 dagen geleden en ik dacht dat ik nog zat tijd had om alles te regelen en te doen. Maar nu zit ik hier, terwijl ik eigenlijk mijn laatste verslagen nog moet maken en de laatste toetsen volgende week al zijn. Mijn koffer moet ik nog klaarleggen en de laatste dingen moeten nog geregeld worden. Toch maar even een verhaal schrijven voor op mijn blog in Suriname.

Ik ga stagelopen voor 35 dagen op de Kangoeroeschool, dit ga ik samen doen met Lotte. Ik weet nog goed, drie jaar geleden was ik in Gambia, hier bracht ik een bezoek aan twee scholen en dacht toen, op de Pabo wil ik gaan stagelopen in het buitenland! Nooit gedacht dat dit ook echt gaat gebeuren, maar over 10 dagen zit ik voor drie maanden in Suriname. Ik ga samen met acht hele gezellige meiden en we gaan daar een hele leuke tijd hebben! Op 8 februari om 15:15 uur zullen wij vliegen naar het verre Suriname, vanaf dan kun je hier lezen wat ik daar allemaal ga beleven! Na de vreugdedansjes die we nu al doen, kan er vast niks meer mis gaan!

Ik heb er in ieder geval onwijs veel zin in! De tijd vliegt voorbij en niets staat dit avontuur meer in de weg (:

  • 29 Januari 2014 - 15:26

    Mama:

    En mama vind het niet leuk!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Esther

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 5117

Voorgaande reizen:

08 Februari 2013 - 27 April 2014

Stage in Suriname

Landen bezocht: